Termeni si conditii magazin online

A- A+

TERMENI ȘI CONDIŢII

Prezentul document stabileşte termenii şi condiţiile care guvernează utilizarea acestui website

Scopul Website-ului este de prezentare și vazare a produselor vandute de RAINBOW SOCIAL SRL , prin intermediul Website-ului, cu potențialii clienți interesați de aceste servicii.

DESCRIEREA ACTIVITĂȚII

SC RAINBOW SOCIAL SRL cu sediul in Bucuresti, Sector 3, Str. Padurea Craiului, nr.3, bloc.H3BIS, AP.3, înregistrat la Registrul Comerțului sub nr.: 47266360, J40/23919/2022

Datele noastre de contact sunt:

Adresa sediului: Str. ARCULUI 24, ET.1, Bucuresti, Sector 2

Adresă de e-mail: rainbowsocial2023@gmail.com

Telefon: 0764 109 385

2. TERMENI

1. S C RAINBOW SOCIAL S.R.L vinde prind www.campus-pride.ro (detinut de ASOCIATIA MOZAIQ LGBT), persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul in Bucuresti, Sector 3, Str. Padurea Craiului, nr.3, bloc.H3BIS, Ap.3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/23919/2022, cod unic de inregistrare fiscala CUI 47266360/ 5.12.2022
2. Vânzător – S.C RAINBOW SOCIAL S.R.L
3. Cumpărător – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau
persoana juridică sau orice entitate juridică care iși
face un Cont în Site și efectuează o Comandă.
4. Client – poate fi orice persoană fizică care are vârsta peste 16 ani sau persoana juridică care are sau obține acces la CONȚINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispoziție de către S.C RAINBOW SOCIAL S.R.L (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare existent între S.C RAINBOW SOCIAL S.R.L și acesta și care necesită crearea și utilizarea unui Cont sau este posibilă prin funcția de comandă rapidă.
5. Cont – secțiunea din Site formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații
despre Client/Cumpărător și istoricul Cumpărătorului în Site (Comenzi, facturi
fiscale, garanții Bunuri, etc.). Utilizatorul este
responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete și actualizate.
6. Coșul de cumpărături – secțiune din Cont care permite
Cumpărătorului/Utilizatorului să adauge Bunuri pe care dorește să le
achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior;
7. Site – magazinul online găzduit la adresa web https://campus-pride.ro/magazin/;
8. Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa bunuri;
9. Bunuri – orice produs listat pe Site, inclusiv produsele
menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.
10. Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Bunuri și/sau Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.
11.Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între
Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a
Cumpărătorului.
12. Opinie – reprezintă o evaluare personală a unui deținător sau beneficiar al unui bun, redactată pe baza experienței privind utilizarea acestuia cu scopul de a transmite dacă bunul respectă sau nu specificațiile menționate de Vânzător.
Fiecare opinie conține și posibilitatea de a exprima gradul de satisfacție față de produs printr-o evaluare sub forma unui punctaj de la o stea la cinci stele.
13. Comunicări comerciale / newsletter – reprezintă orice tip de mesaj trimis (e-
mail, telefonic, mobile push, web push, etc.) care conține informatii generale și tematice, informații cu privire la produse similiare sau complementare cu cele achiziționate de pe website,
informații cu privire la oferte sau prețuri promoționale, informații
referitoare la Produsele adăugate în secțiunea Cont/ Coșul meu sau secțiunea
Cont/Favorite.

3. CONDIȚII GENERALE

3.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul
este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

3.2. Toate produsele comercializate pe SITE-ul nostru sunt
originale și vor fi livrate in ambalajul corespunzător, insoțite de factură, conform legislației în vigoare.

3.3. Imaginile produselor prezentate în site au caracter informativ. Pentru mai multe detalii despre caracteristicile produselor și alte informații adiționale, vă rugăm să ne contactați.

3.4. Prețurile de vânzare ale produselor sunt afișate pe site și sunt exprimate în lei. Prețurile de vânzare nu includ taxele de curierat. Prețurile de vânzare ale produselor se pot modifica
fără o informare în prealabil a Utilizatorilor. Pentru orice comandă plasată și confirmată, Cumpărătorul va plăti întotdeauna prețurile existente pe site la momentul plasării comenzii.

3.5. Plasarea unei comenzi de către Cumpărător și acceptarea ei de către Vânzător echivalează cu încheierea unui contract, potrivit legislației în vigoare. Notificarea primită de către utilizator, pe e-mail, imediat după efectuarea comenzii, are rol de informare și nu reprezintă confirmarea comenzii.

3.6. Contractul se consideră încheiat între Vânzător si Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește pe e-mail de la Vânzător, notificarea de expediere a Comenzii. Transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, iar acesta se achită de obligația de plată.

3.7. Vânzătorul poate refuza onorarea unei comenzi sau o poate anula unilateral, dacă Comanda a fost plasată de o persoană care a manifestat o atitudine ostilă, de natură să prejudicieze pe Vânzător. În oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumpărătorul se poate adresa Vânzătorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea măsurilor susmenționate.

3.8. Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea de Bunuri din Comandă va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

3.9. Toate informațiile de pe website-ul https://campus-pride.ro/magazin/ sunt proprietatea intelectuală a S.C RAINBOW SOCIAL S.R.L conform Legii pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/ 1996). Întreg continutul publicat pe site (text, descrieri produse, imagini, logo, culori, slogan, simboluri, elemente de grafică web, clipuri video, etc.) poate fi folosit doar în scopul informării Utilizatorilor și Cumpărătorilor S.C RAINBOW SOCIAL S.R.L
3.10. Fotografiile afișate pe SITE, editate sau prelucrate RAINBOW SOCIAL S.R.L nu pot fi preluate sau utilizate fără acordul acesteia;

3.11. RAINBOW SOCIAL S.R.L nu este răspunzătoare pentru eventualele diferențe de culori care pot apărea la vizualizarea pe diverse dispozitive electronice (desktop/tableta/mobil) ale Utilizatorilor/ Cumpărătorilor.

3.12. Orice acțiune: proiect, eveniment, campanie, concurs, serviciu etc. desfășurată de companie prin intermediul Website-ului va fi anunțată, promovată și detaliată la momentul desfășurării acesteia, fie printr-un Regulament, fie prin prevederi succinte și clare inserate în cadrul anunțului de desfășurare a acțiunii respective sau ulterior.

3.13. Vânzătorul își asumă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza în orice
moment conținutul SITE-ului https://campus-pride.ro/magazin/,
precum și Termenii și condițiile de folosire, fără o notificare în prealabil.

3.14. Este strict interzisă și se pedepsește conform legii copierea, distribuirea, publicarea, transmiterea altor persoane sau incorporarea conținutului în alte materiale în afara site-ului https://campus-pride.ro/magazin/, fără acordul RAINBOW SOCIAL

3.15. Pentru a ne sesiza orice problemă, vă rugăm să ne contactați la adresa de e- mail: rainbowsocial2023@gmail.com

4. ACCESUL LA WEBSITE

4.1. Accesul pe website se face exclusiv prin accesarea domeniului public: https://campus-pride.ro/magazin/

4.2. Prin accesarea și utilizarea https://campus-pride.ro/magazin/ , Utilizatorul/Clientul
își dă acordul privind acceptarea termenilor și condițiilor prezentate pe SITE, a politicii de confidențialitate și a politicii de cookies.

4.3. Utilizatorul/Clientul beneficiază de acces limitat, în interes personal (vizualizare, informare, plasarea de comenzi online) pe SITE-ul https://campus-pride.ro/magazin/ și nu are dreptul de a descărca, de a modifica parțial sau integral SITE-ul, de a reproduce parțial sau integral SITE-ul, de a copia, vinde/revinde sau de a exploata în orice alta manieră SITE-ul, în scopuri comerciale sau care contravin intereselor RAINBOW SOCIAL S.R.L

4.4. Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directă cu acesta, inclusiv prin adresea și numărul de telefon mentionate la secțiunea “contact” din Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

4.5. Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

5. CONTUL MEU

5.1. Orice Utilizator care vizitează SITE-ul https://campus-pride.ro/magazin/, are vârsta de peste 16 ani și îndeplinește condițiile legale privind cumpărarea de bunuri, își poate crea un cont.

5.2. Prin crearea contului, Utilizatorul poate plasa mult mai rapid o comandă, toate datele lui fiind deja introduse. În plus, Utilizatorii care au create conturi, prin abonarea la newsletter, pot beneficia de anumite oferte și prețuri promotionale la produse și de alte avantaje comunicate în scris de către RAINBOW SOCIAL S.R.L

5.3. La crearea Contului, fiecare Utilizator își dă acordul cu privire la acceptarea acestor termeni și condiții și ia la cunoștință politica de prelucrare a datelor personale și politica de cookies, fiind responsabil în legătură cu acuratețea informațiilor oferite și de actualizarea lor.

5.4. Pentru crearea unui Cont va trebui să parcurgeți următorii pași:

▪ Să introduceți următoarele date personale: prenume, nume, e-mail, telefon;
▪ Să introduceți o adresă de facturare. Dacă sunteți persoană fizică, veți adăuga următoarele date: strada și numărul; orașul; codul poștal; județul și țara de proveniență. În cazul în care sunteți persoană juridică, veți da click pe căsuța „Detalii Companie” și vă vor fi cerute următoarele date: numele companiei; numărul din Registrul Comerțului; CUI; dacă sunteți/nu sunteți plătitor de TVA; strada și numărul; orașul; cod poștal; județ și țara de proveniență.
▪ Dacă pentru livrare doriți să adăugați o altă adresă, veți bifa căsuța cu următorul mesaj „Pentru livrarea bunurilor vreau să înregistrez o altă adresă”. În caz contrar, adresa de livrare va fi cea completată pentru facturare.
▪ Să adăugați o parolă pe care ulterior să o confirmați.
▪ Să bifați căsuța privind acceptarea acestor termeni și condiții;
▪ Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință de politica de confidențialitate;
▪ De asemenea, pentru control, va trebui să completați 5 caractere generate
aleatoriu într-o căsuță.
▪ După parcurgerea acestor pași, prin apăsarea butonului “Trimitere înregistrare” veți fi directionați către contul dumneavoastră.

În cont aveți posibilitatea de a:

▪ edita informațiile contului: nume, prenume, e-mail, telefon
▪ modifica parola contului
▪ modifica adresa dumneavoastra folosită la serviciul de curierat pentru livrarea produselor comandate

De asemenea, în cont puteti vedea comenzile plasate și detaliile despre alte activități desfășurate pe site-ul https://campus-pride.ro/magazin/ cum ar fi posibilitatea de a depunde o plângere, de a folosi cupoane de reducere sau de a vedea facturile.

6. OBIECTUL CONTRACTULUI

6.1. Obiectul contractului reprezintă vânzarea bunului/bunurilor comandate pe site de către Cumpărător. Contractul se consideră încheiat în momentul acceptării de catre Vânzător și transmiterea notificării de expediere a Comenzii.

6.2. Transferul dreptului de proprietate asupra produsului/produselor comandate are loc în momentul în care comanda ajunge la Cumpărător, la locul indicat de acesta în Comandă, când se achită de obligația de plată și semnează de primire pe documentul furnizat de firma de curierat.

7. COMANDA

7.1. Clientul/Cumpărătorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adăugarea Bunurilor
dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza Comanda. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Bun este disponibil pentru achiziție în măsura în care există stoc disponibil pentru aceasta. Adăugarea unui Bun în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Bunului.

7.2. Prin finalizarea Comenzii Cumpărătorul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării Comenzii.

7.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul consimte că Vânzătorul poate să îl contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vânzător, în orice situație în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

7.4. Pentru detalii sau întrebări despre comanda dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: rainbowsocial2023@gmail.com
7.5. sau la numărul de telefon: 0764 109 385, de luni până vineri, în intervalul orar: 10:00 -17:00.

7.6. Anularea comenzii: În următoarele cazuri, Vânzătorul poate anula în mod unilateral o Comandă, fără obligația ca vreo parte să pretindă ulterior daune – interese celeilalte părți:

▪ datele furnizate de Client/Cumpărător sunt incorecte sau incomplete;
▪ tranzacția nu este acceptată de către banca emitentă a cardului Clientului, în cazul plății online
▪ tranzacția nu este validată de către procesatorul de carduri agreat de Vânzător, în cazul plății online;
▪ în istoricul de comenzi, Clientul apare ca având mai mult de două livrări consecutive eșuate din motive independente de Vânzător;
▪ activitatea Clientului pe SITE poate produce prejudicii de orice natură pentru Vânzător;
▪ în cazul unei tranzacții suspecte sau declarată suspectă de către o unitate
bancară, instituție sau autoritate;
▪ în cazul existenței unor alte motive obiective.

Clientul/ Cumpărătorul poate anula o Comandă, în urmatoarele cazuri:

▪ în momentul când este contactat de reprezentantul companiei, dacă din
anumite motive nu mai dorește produsele comandate;
▪ în scris la adresa de e-mail: rainbowsocial2023@gmail.com sau telefonic
până la primirea e-mailului de livrare comandă, care confirmă recepția coletului/ coletelor de către firma de curierat pentru a-l livra la adresa Cumpărătorului.

7.7. Pentru orice comandă anulată exclusiv din vina Cumpărătorului, acesta va achita contravaloarea serviciilor de curierat.

7.8. Dacă un produs nu este disponibil în stoc, Cumpărătorul va fi
informat pe adresa de e-mail de către reprezentantul companiei. În acest caz,
Cumpărătorului i se va comunica noul termen de livrare, acesta putând
decide să aștepte până la livrarea tuturor produselor comandate sau să anuleze comanda.

7.9. Modalitatea de realizare a comenzii: Puteți căuta în site produsele dorite utilizând butonul “Caută” sau navigând prin categoriile și subcategoriile care apar pe site.
▪ Pentru a plasa o comandă online, va trebui să selectați produsele și cantitatea dorită (utilizand butoanele plus – minus) și să le adaugați în coș apăsând butonul “Adaugă în coș”.
▪ Pentru a trimite comanda, pasul
următor va fi să intrați în Coșul de cumpărături dând click pe iconița roșie din
partea de sus dreapta.
▪ Aici veti putea vedea lista completă cu toate produsele pe care le-ați selectat să le cumpărați.
▪ Puteți modifica cantitatea aferentă fiecărui produs dorită (utilizând butoanele
plus – minus) sau puteți șterge din produse.
▪ Pentru a trece la pasul următor va trebui să apăsați butonul „Continuă”.

7.10. Finalizarea comenzii: Pentru a înregistra comanda, va trebui să introduceți datele dumneavoastră. Astfel, aveți posibilitatea de a vă loga în cont, de a crea un cont
sau de a comanda ca vizitator. În funcție de aceasta, dacă:

▪ Ați ales varianta logării:
• Introduceți adresa de email și parola și să apăsați butonul “Logare”.
• Selectați metoda de livrare.
• Selectați metoda de plată.
• Dacă în momentul creării Contului ați introdus toate datele dumneavoastră și adresa de livrare va trebui dacă doriți doar să adăugați observații în cadrul secțiunii „Observații” sau puteți alege “Vreau ca bunurile să fie livrate la o altă adresă” și să introduceți toate câmpurile pentru noua adresă de livrare.
• Bifați căsuța cu “Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile” și apăsați butonul “Confirmați comanda”.
• Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
• În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul *Am primit comanda dumneavoastra, va multumim.*
▪ Ați ales Înregistrează-te:
• Să introduceți următoarele date personale: prenume, nume, e-mail, telefon;
• Să introduceți o adresă de facturare. Dacă sunteți persoană fizică, veți adăuga următoarele date: strada și numărul; orașul; codul poștal;
județul și țara de proveniență. În cazul în care sunteți persoană juridică, veți da click pe căsuța „Detalii Companie” și vă vor fi cerute următoarele date: numele companiei; numărul din Registrul Comerțului; CUI; dacă sunteți/nu sunteți plătitor de TVA; strada și numărul; orașul; cod poștal; județ și țara de proveniență.
• Dacă pentru livrare doriți să adăugați o altă adresă, veți bifa căsuța cu următorul mesaj „Pentru livrarea bunurilor vreau să înregistrez o altă adresă”. În caz contrar, adresa de livrare va fi cea completată pentru facturare.
• Să adăugați o parolă pe care ulterior să o confirmați.
• Să bifați căsuța privind acceptarea acestor termeni și condiții;
• Să bifați căsuța privind luarea la cunoștință de politica de confidențialitate;
• De asemenea, pentru control, va trebui să completați 5 caractere
generate aleatoriu într-o căsuță.
• După parcurgerea acestor pași, prin apăsarea butonului “Trimitere înregistrare” veți fi directionați către contul dumneavoastră.
• Adăugați produsul în coș.
• Selectați metoda de livrare.
• Selectați metoda de plată.
• Dacă în momentul creării Contului ați introdus toate datele dumneavoastră și adresa de livrare va trebui dacă doriți doar să adăugați observații în cadrul secțiunii „Observații” sau puteți alege “Vreau ca bunurile să fie livrate la o altă adresă” și să introduceți toate câmpurile pentru noua adresă de livrare.
• Bifați căsuța cu “Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și Termenii și Condițiile” și apăsați butonul “Confirmați comanda”.
• Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.
• În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul *Am primit comanda dumneavoastra, va multumim.*
▪ Ați ales varianta de comandă ca vizitator:
▪ Alegeți produsul și adăugați-l în coș conform modalității de realizare a comenzii.
▪ Selectați metoda de livrare.
▪ Selectați metoda de plată.
▪ Trebuie să introduceți urmatoarele date pentru a vă putea emite factura și a face livrarea produselor: nume, prenume, e-mail, telefon, adresa de facturare.
▪ Puteți adăuga în scris observații la comanda pe care urmează s-o finalizați, iar după ce veți bifa căsuța cu “Am citit și sunt de acord cu Politica de Confidențialitate și cu Termenii și Condițiile” apăsați butonul “ Confirmați comanda”.
▪ Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat către o pagină web securizată pentru a introduce datele de pe card și a efectua plata.

În acest moment comanda a fost trimisă către noi și veți fi direcționat către pagina unde apare textul *Am primit comanda dumneavoastra, va multumim.*

10. Confirmarea comenzii:

După trimiterea comenzii către noi, veți primi un e- mail de confirmare că am primit comanda dumneavoastră. Comanda este considerată confirmată, în momentul în care veți primi e-
mailul de livrare a comenzii.

8. PREȚURILE PRODUSELOR, FACTURAREA ȘI PLĂȚILE

8.1. Ne rezervăm dreptul de a modifica prețurile produselor
fără o notificare în prelabil. Prețul de achiziție tipărit pe factură va fi același cu cel din
momentul confirmării comenzii, reprezentând comanda fermă.

8.2. De asemenea, compania noastră poate afișa pe SITE
produse ce beneficiază de prețuri promoționale într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil. Detaliile despre aceste campanii promoționale vor fi făcute publice prin afișarea pe site-ul nostru la o secțiune distinctă.

8.3. Prețurile afișate pe SITE, care sunt tăiate de o linie, reprezintă prețul vechi al unui produs care se află într-o campanie promoțională și beneficiază în prezent de un preț promoțional mai mic.

8.4. Cheltuielile aferente transportului, se plătesc separat. Mai multe detalii despre
costurile de livrare la secțiunea livrare / retur.

8.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumpărătorul își exprimă acordul să primească
facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către RAINBOW SOCIAL în Contul său, sau prin intermediul poștei electronice, la adresa de e-
mail menționată în Cont.

8.6. Facturarea produselor achiziționate se face exclusiv în RON.

8.7. Facturile fiscale se pot emite pe persoană fizică sau juridică. Pentru emiterea facturii pe persoană juridică, vă rugăm să completați toate datele firmei la secțiunea Facturare în momentul plasării comenzii.

8.8. În anumite cazuri, compania noastră poate solicita
Clientului/Cumpărătorului să achite în avans o parte din contravaloarea facturii aferente comenzii.

8.9. Plata produselor comandate se poate face: ramburs, online cu card bancar sau prin ordin de plată. Astfel a se avea în vedere următoarele:

▪ Ramburs (în numerar) la livrarea comenzii. Plata se va face către
firma de curierat pe bază de chitanță.
▪ Online cu orice card Visa sau MasterCard (plata prin procesatorul de plăți GPay), comisionul pentru tranzacție va fi 0%.
▪ În avans prin transfer bancar. Comanda vă va fi livrată după ce plata a fost creditată în contul nostru și verificată. Ca urmare, data de livrare a comenzii dumneavoastră poate fi prelungită. Dacă aveți nevoie de o factura proformă, vă rugăm să contactați asistența pentru
clienți pe rainbowsocial2023@gmail.com
▪ Înainte de a finaliza Comanda, Clientul va trebui să aleagă mijlocul de plată.
Dacă alegeți plata cu cardul, imediat după plasarea comenzii veți fi direcționat pe o pagină web securizată pentru a introduce
datele de card și a efectua plata. Procesarea datelor de card se va face exclusiv pe serverele furnizorului de plăți, ce oferă o soluție de tranzacționare rapidă, solidă și sigură prin certificate de Securitate SSL. Pentru mai multe detalii despre platforma de plăți, vă rugăm accesați websiteul
acesteia și politicile aferente.
▪ In cazul plății online, tranzacția va apărea pe extrasul de cont pe numele RAINBOW SOCIAL S.R.L. De asemenea, orice plată cu cardul bancar va fi confirmată în momentul în care se emite factura către Client/Cumpărător, până în acel moment contravaloarea comenzii va fi blocată pe contul
Clientului/Cumpărătorului fără a fi transferată în contul Vânzătorului.
▪ Vânzătorul nu își asumă răspunderea pentru alte costuri suplimentare suportate de Client/Cumpărător în urma tranzacțiilor cu cardul bancar (exemplu: comision de conversie valutară in cazul în care moneda de emitere card este diferită de RON, alte comisioane în funcție de politica fiecărei banci, etc), Clientul/ Cumpărătorul fiind singurul responsabil.
▪ În cazul în care plata online cu cardul bancar s-a produs din greșeală, tranzacția poate fi anulată doar telefonic, contactând un reprezentant RAINBOW SOCIAL S.R.L iar
suma va putea fi returnată în termen de maxim 15 zile de la finalizarea procedurii de anulare a comenzii.
▪ Atunci când plata se realizează prin transfer bancar – în baza facturii
emise de RAINBOW SOCIAL S.R.L, după efectuarea transferului în contul IBAN RO 53 BREL 0002 0039 6077 0100 deschis la LIBRA BANK , va trebui să trimiteți dovada plății pe adresa de e-mail: rainbowsocail2023@gmail.com. Livrarea produselor se va face numai
după ce avem confirmarea de la banca noastră privind efectuarea plății si după ce veți fi contactat de către un reprezentant RAINBOW SOCIAL S.R.R. Produsele comandate trebuie achitate integral, în caz contrar nefiind efectuată livrarea.

9. LIVRAREA BUNURILOR

9.1. Livrarea coletelor se face prin curier rapid: SAMEDAY curier la usa sau easybox.

9.2. Livrarea se va face în termen de 2-3 zile de la confirmarea prin e- mail a comenzii și a disponibilității stocului.

9.3. Costurile transportului: Costul transportului va fi comunicat de către
consultantul de vânzări în momentul confirmării comenzii sau
poate fi consultat în secțiunea livrare/retur. Costul minim al transportului este de 9,9 lei / comandă easybox sau 19 ron / comanda nextday, preturi fara TVA

10. GARANȚIA BUNURILOR

10.1. Toate produsele comercializate pe https://campus-pride.ro/magazin/ îndeplinesc condițiile de garanție conform normelor, legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor si furnizorilor (termen de doi ani in baza facturii) și furnizorilor, aceștia fiind responsabili pentru eventuale neconformități, deficiențe, lipsuri, etc.

10.2. Garanția produselor se poate acorda în urmatoarele cazuri:

▪ Produsul este defect din fabricație, defect ce impiedică folosirea normală a produsului;
▪ Produsul este deteriorat sau distrus în urma transportului, în acest caz produsul se va înlocui;
10.3. Pentru a beneficia de garanție, Clientul/Cumpărătorul va trebui să ne trimită la data primirii produsului o sesizare în scris la RAINBOWSOCIAL2023@GMAIL.COM. Rainbow social SRL va răspunde acestei sesizări în termen de maxim 3 zile lucrătoare și va comunica Clientului/Cumpărătorului termenul și modalitatea de soluționare a sesizării.

10.4. Dacă Vânzătorul nu poate livra o comandă din cauză că un produs nu este disponibil, va informa Clientul/ Cumpărătorul despre această indisponibilitate, urmând să stabilească cu acesta modalitatea de rezolvare a situației pentru onorarea comenzii. În situația în care produsul a fost deja trimis de către Client/ Cumpărător, sumele vărsate ca plată vor fi rambursate de către Vânzător conform
legii, în termen de maxim 15 zile, cu excepția în care părțile convin altfel.

10.5. În cazul în care un produs livrat de către Vânzător nu corespunde cu imaginea sau descrierea produsului de pe SITE, Clientul/Cumpărătorul are dreptul să ceară înlocuirea acestuia, o reducere substanțială de preț sau să returneze produsul primit și să primească înapoi contravaloarea lui fără a suporta alte cheltuieli suplimentare.

10.6. Pentru orice reclamație privind neconformități ale produselor achiziționate, vă rugăm să ne contactați în termen de maxim 14 zile de la recepția coletului, la adresa de e-mail rainbowsocial2023@gmail.com

11. RETURUL PRODUSELOR

11.1. Conform Ordonanței de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, aveți dreptul de a returna produsele achiziționate prin intermediul unui
contract la distanță, indiferent de motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la
recepționarea coletului fără a indica un motiv.

11.2. Pentru a vă exercita intenția de retur trebuie să ne informați despre intenția dumneavoastră printr-o declarație neechivocă prin email la rainbowsocial2023@gmail.com.

11.3. Produsele returnate trebuie să fie în starea în care au fost primite de către
client.
11.4. Costul transportului în cazul returului produselor este suportat în totalitate de către client.

11.5. Stornarea contravalorii produselor returnate și acceptate de RAINBOW SOCIAL SRL se va face în termen de 14 zile calendaristice de la data denunțării contractului de cumpărare, prin virament bancar în contul clientului.

11.6. În cazul în care produsele returnate sunt desigilate, au ambalajele deteriorate sau incomplete, sau prezintă urme de zgârieturi, lovituri, etc., compania are
dreptul să decidă dacă acceptă sau nu returnarea sau dacă datorită acestor
neconformități ale produselor va scădea din contravaloarea produselor, restituind Clientului/Cumpărătorului o sumă proporțională cu aceste neconformități.

11.7. Returul nu va fi acceptat pentru produsele consumabile.

11.8. Pentru detalii sau întrebări despre returul produselor, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: rainbowsocial2023@gmail.com sau la numărul de telefon: 0764 109 385, de luni până vineri, în intervalul orar: 10:00 -17:00.

12. OPINIILE UTILIZATORILOR

 Toți Utilizatorii/ Clienții/ Cumpărătorii care accesează site-ul își pot spune opinia față de produsele comercializate pe website-ul nostru.

 Informațiile/comentariile transmise de aceștia, pozitive sau negative, se vor referi strict la caracteristicile produselor și vor fi publicate pe site
după o aprobare în prealabil de care reprezentanții companiei noastre.

 Astfel, fiecare Utilizator/ Client/ Cumpărător ce dorește să își spună opinia
despre anumite produse, va trebui să respecte urmatoarele:

 să facă referiri doar în limba romana despre caracteristicile produsului, evitând informații despre preț sau anumite oferte promoționale, sau informații despre
desfășurarea Comenzii plasate pe SITE;
 să utilizeze un limbaj corespunzător, care să nu ofenseze și să nu folosească termeni care pot jigni sau afecta alți Utilizatori/ Clienti/ Cumpărători;

 să nu publice pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenințător,
defăimător, care încalcă drepturile de proprietate intelectuală sau conțin viruși, texte care reprezintă anumite forme de publicitate în masă sau orice altă formă de spam;

 să nu înscrie informații sau detalii despre alte site-uri
comerciale ce desfășoară aceeași activitate comercială, sau să menționeze prețuri
comparative la produsele de pe site.

 Prin înscrierea unor informații/comentarii pe SITE, Utilizatorii/
Clienții/Cumpărătorii acordă Vânzătorului dreptul neexclusiv, nelimitat,
gratuit și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, precum și dreptul de a distribui mai departe aceste date în interesul explicit sau implicit de marketing al companiei noastre.

 Pe lângă opinia despre un produs, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul va putea face o evaluare, adăugând și un Rating relevant pentru acel produs. Aceste Rating-uri individuale vor influența Ratingul general al produsului exprimat prin cele 5 stelute care apar în partea de jos după descrierea produsului. Astfel un Rating
mare va duce la o creștere a Rating-ului general, iar un Rating mic duce la o
scădere a Rating-ului general.

13. CONFIDENȚIALITATE

13.1. RAINBOW SOCIAL S.R.L este operator de date cu caracter personal și va păstra confidențialitatea datelor pe care le furnizați: nume, prenume, email,
număr de telefon, adresă de livrare, firmă, după caz. Totodată, Vânzătorul va asigura securitatea datelor oferite și va lua măsuri tehnice și organizatorice
pentru o gestionare eficientă a acestora, strict în scopurile declarate în prezentul contract.

13.2. Datele sunt prelucrate în următoarele scopuri:

• Înregistrarea și confirmarea comenzii;
• Emiterea facturii și verificarea efectuării plății;

• Cazurile de livrare către curier (în vederea expedierii comenzii), vor fi transmise
datele necesare către firma de curierat.

14. RĂSPUNDERE

14.1. Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/ Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru respectarea prevederilor prezente, pentru menținerea confidențialității datelor de Cont (user și parola) și pentru gestionarea accesarii Contului, și, în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului său.

14.2. Prin crearea Contului și/sau utilizarea Conținutului și/sau plasarea Comenzilor,
Clientul / Utilizatorul/ Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului, existentă la data creării Contului și/sau utilizării conținutului și/sau la data plasării Comenzii.

14.3. Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului si condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. Documentul este opozabil Clienților / Utilizatorilor/ Cumpărătorilor de la momentul afișării în Site. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată a Documentului, motiv pentru care vă rugăm să verificați periodic conținutul acestui Document.
14.4. Clienții/Cumpărătorii își asumă întreaga responsabilitate în cazul divulgării datelor personale către terți, compania noastră nu poate fi facută responsabilă, în situația în care un Client/Cumpărător este prejudiciat sub orice formă de către un terț care ar pretinde că este reprezentant al Vânzătorului sau că reprezintă interesele acestuia.

14.5. Vor fi considerate tentativa de frauda sau frauda urmatoarele actiuni asupra website-ului, continutului acestuia sau asupra RAINBOW SOCIAL SRL:

▪ accesarea datelor de orice tip ale unui Utilizator/Client/Cumpărător prin folosirea unui cont sau prin orice altă metodă;
▪ alterarea sau modificarea conținutului SITE-ului sau orice corespondență
expediată prin orice mijloc de comunicare de către RAINBOW SOCIAL SRL
către Utilizator/Client/Cumpărător;
▪ afectarea performanțelor serverului pe care rulează SITE-ul https://campus-pride.ro/magazin/;
▪ accesarea sau divulgarea oricărui terț care nu are autoritatea legală necesară, orice conținut expediat de către RAINBOW SOCIAL SRL către
Utilizator/Client/Cumpărător, atunci când acesta nu este destinatarul legitim al conținutului;
▪ În oricare din situațiile de mai sus, RAINBOW SOCIAL SRL își rezervă
dreptul de a se adresa autorităților competente.
Fraudele și tentativele de fraudă sunt pedepsite conform legislației penale în vigoare, iar părțile prejudiciate pot cere în instanță repararea prejudiciilor morale sau pecuniare, după caz.
▪ De asemenea, în cazul tranzacțiilor suspecte sau declarate
suspecte, la solicitarea oricărei autorități publice, instituții autorizate, unități bancare partenere, Vânzătorul are obligația, iar Clientul/Cumpărătorul
își dă acordul, privind comunicarea datelor cu caracter personal.

15. LITIGII

15.1. Prezentul contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizatori / Cumpărători se vor rezolva pe cale amiabilă
sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești prevăzute de legislația civilă.

15. CONTACT

15.1. Pentru orice detalii sau întrebari despre RAINBOW SOCIAL S.R.L, produse sau comenzi vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: rainbowsocial2023@gmail.com sau la numărul de telefon: 0764 109 385, de luni până vineri, în intervalul orar: 10:00 -17:00.